Min Hjälte

vet inte riktigt vad jag tänkte skriva om nu när jag loggade in här på blogg.se.
och jag har legat nu ett tag och funderat på något.. kände att jag behövde skriva. plötsligt gick det upp för mig att det enda rätta är att skriva om en fantastisk människa. vi satt på bussen i onsdags och pratade då hon skojade med mig "kan inte du hjälpa mig att skriva en uppsats om en hjälte". Jag kommer nog inte skriva din uppsats hjärtat, men jag skriver gärna om en hjälte här på min lilla blogg, min hjälte.
Yasmin Al-Jeddahwi, ja... vi lejon som du själv vet vill vi ju att våra vänner ska veta hur mycket dom betyder för en och det här är mitt försök att tala om det för dig. jag är så glad att vi kommit varandra så nära som vi gjort det här senaste året. du har alltid varit en tjej som jag mått bra av att vara med och jag har alltid kunnat skratta med dig, som när vi gick i wisénska för liksom 5 år sen, haha kommer aldrig glömma alla gånger vi legat i sofforna och skrattat.
har jag något jag måste prata med någon om så känner jag direkt att jag vill prata med dig.
som när jag för någon vecka sen fick lite panik och var ledsen, fast jag själv inte ens visste vad som var fel så kom du till mig och var med mig, och allt kändes bättre. mitt egna lilla lyckopiller, det är du det!
och du har inspirerat mig sååå mycket... "if you can dream it, you can become it". wow.
för mig är du en hjälte. tack för alla fina stunder, alla uppmuntrande ord, all glädje du gett mig, din vänskap och all din kärlek. jag finns alltid här... åh va jobbigt, nu fick jag den där klumpen i bröstet.. och tankarna flyger i huvudet "undrar om hon verkligen förstår, hur ska jag göra för att verkligen verkligen få henne att veta". så för att understryka säger jag det igen, jag finns ALLTID här för dig - och jag älskar dig från djupet av mitt hjärta! du är värd mer än guld, tack för att du är du!



här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: M Y O L S S O N

gud vilken söt blogg! :) ååhå, du blev också veckans blogg på philippas blogg, me toá <3

Jag heter: M Y O L S S O N

gud vilken söt blogg! :) ååhå, du blev också veckans blogg på philippas blogg, me toá <3

2009-04-17 @ 16:42:21
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback