We were never friends. We were...something else.

Helgen är full av planer.
Imorgon ska jag till skolan, åååh det ska bli såå roligt att gå till skolan! har inte vart där på jättelänge.
var sjuk och hemma i en vecka, sen var det påsklov och nu har jag praktiserat i en vecka. 3 veckor och jag saknar skolan. haha. kommer bli jätteglad när jag ser alla imorgon! och alla mina vänner... åh va roligt.
efter skolan ska jag försöka hinna med en lunch med Min älskling Martina på fresco hinner jag det så ska jag springa förbi en vän, beror dock lite på när vi slutar imorgon för klockan 3 ska jag försöka hinna vara med Yasmin hos tatueraren för hon ska göra sin FÖRSTA TATUERING! och jag vill så gärna vara med och hålla henne i handen. Klockan 5 ska jag vara på... hmm... det vill jag inte riktigt avslöja. men det är otroligt viktigt i alla fall.

kollade lite på internet nu och hittade otroligt ball klänning från matthew williamson som jag tyckte var riktigt snygg!
vad tycker ni?


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: yasmin

15 timmar och 10 minuter kvar... hahaha

den där klänningen var skiiiitsnygg, riktig yasse-klänning! ;)

2009-04-23 @ 23:50:00
Jag heter: Evelina

Tja Felicia, du borde uppdatera mera ;) eller du kanske inte har tid..

Gillar du Jessica Simpson? Kolla in min blogg om henne :)

hade bra!


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback