alltid mys hemma hos mig

hej allihopa!
bakningen igår gick toppen och resultatet blev riktigt bra faktiskt. bilderna av resultatet har jag däremot på mammas kamera och därför har ni inte fått se, ÄN!
när vi hade bakat gick jag och Elinah ut en sväng med lilla chihuahuan millie, millie vanilli!
då ringde våran male friend Rodé och ville vara med oss, han ville dock inte erkänna det och fråga själv om han fick komma så vi bjöd hit honom. Jag, Elinah och mammas man satte oss i bilen och körde ner till stationen och hämtade upp Rodé och sen var det dags för mig att övningsköra, underbart... det gick bra och jag fick köra runt lite i ett område och sen, for the first time... JAG FICK KÖRA HEEELA VÄGEN HEM! I TRAFIK! rondeller och allt... haha jag va så stolt att jag ringde mamma och bad henne komma ut på uteplatsen och se mig rulla in på gatan. parkerade gjorde jag också såklart!
sen gick vi alla in och ja vad gjorde vi då, lyssnade på musik och snackade. vi tog det helt enkelt lungt. sen var tanken att vi skulle kolla på film, men jag och elinah fick vänta så länge så tillslut kände ingen för att kolla på film och då låg vi i soffan och lyssna på musik och myste.
fördel med att ha lite mindre säng - det känns inte ensamt när man sover själv.
nackdel med att ha lite mindre säng - 3 personer i en 140 säng, mysigt? javisst! trångt? väldigt.

ohohooooj, nu blev jag sugen på mammas kyckling som hon gör i ugnen... gotta go, ska pussa och krama på mamma. ikväll ska det bli kyckling till middag!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback