Gårdagen

har inte kunnat blogga så mycket idag pga att vårat internet har verkligen strulat... det har det gjort ett tag nu men nu börjar det bli värre och riktigt irriterande faktiskt.
igår var det jättemysigt, var på stan med Martina, mötte Becca ett tag, sen träffade jag Alexia, Daniella och Jacob i Kungsträdgården. Vi satt där i solen och det va sjuuukt skönt.
Sen åkte jag hem och då gick jag och handlade lite för att åka och grilla med två tjejkompisar.
sen funderade vi på hur vi skulle ta oss ner till vattnet och vi bestämde oss för att cykla. det va så länge sen jag cyklade haha! men det gick ju bra och vi kom snabbt ner till vattnet och la ut vår stora mysiga filt på bryggan, tände grillen och så åt vi honungsmarinerad kyckling med pastasallad och så hade vi massa jordgubbar och annat gott med oss.
min lillebror va så himla gullig och gav mig sin påse han hade köpt med marshmallows som han tyckte att jag skulle grilla... och det gjorde jag. jag åt två grillade marshmallows och sen hade jag fått enough haha, sjukt sött!

det var i alla fall jättemysigt vid vattnet och det hoppade upp små fiskar på ytan, så mysigt.


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback