tröttis

hej vänner!
dagen var otroligt seg idag på praktiken, inte mycket att göra och det som fanns att göra ville dom flesta sköta själva. idag kände man väl mest att man var ivägen. fick ledigt imorgon! skönt. Hanan smsade mig och undrade om jag kunde jobba imorgon. så imorgon ska jag jobba igen men jag har otroligt skön arbetstid imorgon, börjar kl15:00 och stänger någon gång mellan 19:00-20:00.
Helt slut är jag faktiskt, men ska ta och se en film snart och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. ta igen lite sömn och det ska bli riktigt skönt. jag är otroligt trött och skulle kunna somna nu haha.
ni får ha en bra kväll... ska försöka komma på något lite roligare att skriva om och kanske visa/tipsa er om tills imorgon.
kram på er!


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback