she falls asleep... dreaming she's in his arms.

hallå där, har ni också legat vakna nån gång och bara stirrat i taket och det enda ni kunnat tänka på är en speciell person? någon som gärna stannar där också. i do, väldigt ofta. kan det vara därför jag inte kan sova? haha kanske.
nu måste jag faktiskt sova i alla fall.. ska upp vid 10 och sen ska jag och Yasmin åka och sola lite, sen kommer Elinah, älskade syster hit och vi ska mysa! då tänkte jag att jag tar lite foton under dagen så får ni se sen... 
puss på er! hoppas ni alla haft en underbar dag

dagens bokstav: V - vilja vara med någon


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: [ V I V A L A G L A M ]

Jag förstår precis hur du menar och känner! :)

Brukar också känna så rätt ofta faktiskt..


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback