renovering

ja, mamma har startat ett efterlängtat projekt här hemma... göra om mitt rum.
för lite mer än ett år sen så köpte jag en ny säng och gjorde om lite men jag har ju som jag skrivit tyckt att det känns lite tomt i min stora säng, så nu är tanken att vi ska köpa en liiite mindre säng, så ville jag ha en mörkare säng och då skulle det inte passa med garderoberna, så skulle jag vilja ha en fond vägg och så var det igång... och tillslut hade jag kommit fram till att jag ville ändra på i princip allt.
allt är ändrat. alla väggar har blivit målade kritvita (istället för min vitrandiga tapet) och så har jag satt upp en svart fond tapet med silvrigt mönster. very nice!
detta projekt startade i torsdags, då sålde vi sängen och började tömma mitt rum på alla saker, Målar Owe spacklade och målade i lördags och idag har han målat lite till och tapetserat.
nu har jag en hel del kläder som ligger kors och tvärs över hela vardagsrummet som jag måste försöka rensa!

visar lite före och efterbilder sen :)

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback