Jobba på glass!

Godmorgon! jag har faktiskt vart vaken ett tag och duschat osv. ska ta och klä på mig något sen ska jag fixa till håret lite och sen åkta till jobbet, ska jobba mellan 12 och 18 idag. Så är ni sugna på glass så ska ni ju självklart komma till glass som ligger ungifär vid vasaparken. Efter jobbet får jag se vad som händer, antingen åker jag direkt hem eller så tar jag en fika med en kompis i stan :) Yasmin och jag kanske skulle sola också... får se vad som händer :) ha en bra dag så hörs vi senare


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Linda Kärrfält

Åhh, Det såg riktigt gott ut ;)

Jag heter: Anonym

allting kommer ju ta slut nät DU jobbar där + att din mamma kommer säkert komma också. men du, keep it up. och förresten så måste du lära dig stava liiiite bättre .. kolla ditt första inlägg ... ( :( )

2009-04-21 @ 00:22:55

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback