imorgon ska jag ringa glocalnet och äta upp all glass på jobbet!!!

Din fega jävla idiot. skriva en anonym kommentar? herregud va ledsen jag blir när någon som du skriver att all glass kommer ta slut när jag jobbar där! du är ju fan pinsam. och när du skriver att jag borde lära mig stava bättre ifrågasätter jag din åsikt starkt! om du syftar på att jag skrev "gick upp 6 imorgon" fast det skulle stå "gick upp 6 imorse" så vill jag bara påpeka att det är inte ett stavfel, det är ett oerhört stort slarvfel vilket en intelligent människa nog förstår med tanke på att jag skriver hur fruktansvärt trött jag är. men men jag kan inte klandra dig för att du är ointelligent och inte klarar av att tänka längre än vad din näsa räcker. sen hjärtat, du själv kan inte stava speciellt bra du skrev "nät din mamma" men jag, intelligent som jag är, ursäktar dig för ditt lilla fel och förstår att du förmodligen menar "när din mamma"

ska du göra en sån här sak så gör det åtminstonde rätt, klaga inte på andras fel när du inte kan bättre själv. anynom var du inte heller, haha du trodde att du var anonym bara för att du inte skrev ditt namn, mer bevis på ointelligens. har spårat din IP-adress och vet var du bor samt att du är användare av Glocalnets bredbandsbolag. Imorgon ringer jag till Glocalnet så kommer jag få alla dina uppgifter. pinsamt, mycket pinsamt.

funderar starkt på hur du själv ser ut, du kan ju inte ha mycket till liv med tanke på att du sitter där bakom din datorskärm och inte hade bättre för dig än att gå in här och skriva något sådant patetiskt. skrattar åt individer som dig.
Hare bra, heeej!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Josefin

Oj vilket onodigt pahopp av den "anonyma" personen! Laser en del bloggar och forundras varje gang over att det finns sa manga som orkar lagga energi pa att vara elaka och otrevliga, pa vilket satt blir varlden battre av det?

Naa sta pa dig, tycker du ar duktig som orkar med bade skola och extra jobb, bra gjort!



(Du far ursakta avsaknaden av prickar, bor just nu inte i Sverige)



Hoppas du far en bra dag!

2009-04-22 @ 08:47:18
Jag heter: nadia

felicia ta inte åt dig. det kommer alltid finnas idioter och du vet att du är bättre än dom :)


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback