Hello Sunshine

Vilket underbart väder!
har inte sovit mycket inatt men känner mig ändå väldigt pigg, det måste vara för att det är så soligt ute, man blir ju så mycket gladare :) Idag ska jag jobba, ska bli så roligt... just nu jobbar jag på en glassbar som heter GLASS, visst är det underbart?
GLASS ligger vid vasaparken (Dalagatan / Observatoriegatan). omöjligt att missa! stora röda skyltar.
är ni i vasastan så tycker jag absolut att ni ska komma förbi GLASS, köpa glass och sätta er i solen ett tag och bara njuta. Glassen kommer ifrån venedig och den är fantastisk!
det finns något för alla smaker, vanlig chokladglass, 70% mörk choklad, vit choklad, pannacotta, riktigt god jordgubbsglass, en härlig mix av mango morot apelsin och citron, citron sorbet, melon glass, kanel glass, mint choklad, pistage... det finns otroligt mycket god glass, så kom förbi!
vi ses sen då! :)





Liiite glass från GLASS! :)



Fina fräscha lokaler :)

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: FeliciaMiller

Hej Felicia, Jag har kort på Dig och mig här hemma, när vi var jätte små :)

Ha en bra dag

Jag heter: Xandra

Åh glassen är ju för underbart god!

Måste vara ett härligt jobb att jobba i en glass-bar :)

2009-04-14 @ 10:44:27

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback