guess who's back

precis när jag började känna mig bättre så hände följande... 
jag var i söndags på min lillasysters dansuppvisning, när vi stog och väntade på att få komma in så fick jag kramper i magen och det högg i sidorna. det höll i sig länge sen gick det över ett tag och kom tillbaka, som attacker. 
åkte hem och vilade ett tag och jag hade fortfarande ont. sov i princip hela dagen och vaknade på kvällen. problemet kvarstog och jag bestämde mig för att åka in till akuten. 
för att göra en lång historia kort så fick jag ta massa prover och dom ville ha kvar mig för jag hade en inflammation i kroppen men dom ville också veta vart mina magsmärtor kom ifrån. jag var tvungen att vara fastande och åt eller drack inget på 2 dagar. har i alla fall precis idag kommit hem ifrån sjukhuset och jag har åkt fram och tillbaka till ultraljud för att kolla om dom hittar något, tagit prover osv. men dom hittar inget speciellt. förutom att jag hade en inflammation då. 
personligen tror jag att jag har fått magkatarr som det heter som man får om man stressar mycket, när jag fått det tidigare har jag också fått väldigt ont i magen. 
men nu är jag hemma och jag känner mig lite bättre, känner mig dock lite hängig och trött. har ont i armarna, är sjukt rädd för nålar och det känns inte som om dom gjort annat de senaste 3 dagarna än stuckit mig. droppet var så sjukt obekvämt också. men men. nu är det över i alla fall, jag mår hemma och det är lite bättre. tack till alla som ringt och hört av sig till mig för att hålla mig lite sällskap när jag legat ensam på rummet. 

no need to worry! 
skriver igen senare och då blir det fashion..... mmmmmmmmmmm fashion! 

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback