get rich or die trying haaaaha

oj oj oj, kollade statistiken igår och då hade antalet läsare stigit sjuuuukt mycket igen...  hmm
idag har vart en ganska lugn dag för mig, yasmin sov över hos mig igår och idag vaknade vi, åt frukost sen åkte vi iväg och solade. sen kom en kompis hem till mig och har vart hr och kollat lite på tv, bara tagit det lugnt.
nu tänkte jag i alla fall lägga mig i sängen och kolla på lite film, måste se slutet på in the land of woman och sen blir det nog stomp the yard.. jag vill också ha en kille som kämpar för mig uppmärksamhet! that we like..

och juste.. idag talade marcus, ni vet han som jag ska gifta mig med? nu är det helt klart bestämt att det är han som gäller då han bara gav mig ett litet tips på hur jag kan investera mina pengar och få 30 000+ på en vecka... han pluggar ju finans och ekonomi och jobbar på SEB så killen kan sin grej!
underbart... nu ska jag get more money... hur jag ska göra det får va min lilla hemlighet :)

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback