friends like us shouldn’t be apart

hallå där, kom precis hem faktiskt. 
har varit hos min vän Alexia som bor ute i Djursholm. Hon, jag och Daniella grillade tillsammans med några andra och hade jättetrevligt och mysigt. så underbart att träffa dom igen, det var så länge sen nu. vi gick tillsammans i Djursholms samskola förut. jag har alltid otroligt roligt med dom och dom är UNDERBARA!

nu måste jag sova. är jättetrött och jag mår inte så jääättebra. 
Men, till Alexia och Daniella vill jag bara säga tack för ännu en fin kväll tillsammans med er. är så glad att jag har er och jag finns här för er, hoppas ni vet det. 
det har varit så tufft nu och det har varit mycket att göra, ni vet man byter skola och allt... det blir lite svårare att hålla kontakten. men ni betyder så mycket för mig, och vi har så mycket kul som vi ska göra ihop, så vi måste fortsätta nu så vi hinner med allt! 3 år har gått sen jag träffade er första gången, wow. när jag satt med er ikväll och skrattade så undrade jag verkligen hur jag kunnat låta det gå så lång tid innan vi träffades igen och jag var så glad när jag var på väg till er för jag visste att oavsett vad som händer så kommer jag ha det kul, jag kommer skratta och jag kommer må bra. allt tack vare ert sällskap. jag älskar er tjejer, ni är underbara. 



här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback