dont hate the player, hate the game

häromdagen satt jag och pratade med min bästa kompis andré på msn, han satt och skojjade med lite tjejer på en hemsida, då bestämde jag mig för att jag skulle leka lite med min kääääära vän. så jag gick in på ett konto och började skriva till honom, utgav mig för att vara någon annan. eftersom jag känner honom så bra och vet vad han gillar/inte gillar. så jag skapade bilden av någon som va i princip som honom, fast tjej.
okej, andré... lets be honest. han gillar att ha rätt och ingen ska ha övertaget, speciellt inte en tjej.
först började jag såklart flirta lite med honom för att få hans intresse... han litar ju på mig och mina åsikter så han visar mig allt som han tror att den här tjejen skriver till honom "hahaha kolla vad den här tjejen skrev till mig" och visar allt.
tillslut blir han faktiskt lite gullig och ber om mitt nummer... fick lite dåligt samvete för jag visste att jag skulle va tvungen att va elak mot honom, annars skulle han försöka snacka sig till mitt nummer... vilket han först gjorde tills jag sa till honom att han inte skulle "hate the player hate the game" hans svar var att han inte hatar nått av dom och då sa jag "says the player whos playing the game".
Andre - "hur kan hon säga så? vad menar hon med det? fan va hon är kaxig! i like it!" 
han frågade mig vad jag tyckte att han skulle svara "hon har ju väääärsta övertaget nu". så innan han ens han svara på det så skrev jag "nu fick jag tyst på dig" haha han blev alldeles chockad över att hon skrev innan han ens svarat. jaja ni förstår...
så träffade jag honom i lördags (dagen efter) och när vi står och ska betala biobiljetter är ämnet oundvikligt "alltså den där tjejen jag tänkte på henne hela natten, nu vill jag ju ha henne ännu mer"
nej men andré säg inte sådär... "vadå jo jag vill ha henne mer nu"
och ja... the look on his face när jag avslöjade att det var jag, PRICELESS! och gissa om han var irriterad...
well, andré baby... du har mött din överman och nu har vi konstaterat att du kommer aldrig hitta en bättre tjej än mig :D

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: johanna åh emma

nu har du chans att vinna en illustration av johannaoemma.blogg.se, kom in till oss och läs inlägget om tävlingen, skriv i kommentar om du vill vara med<3 :)

kram / emma åh johanna


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback