because you are loved

hej vänner!
fick en kommentar att jag borde uppdatera mera... jag vet jag vet! jag är inte den typiske bloggaren som uppdaterar bloggen minst 4 gånger per dag. jag är väldigt upptagen just nu och har mycket att göra. när jag inte jobbar och det står mellan att sitta hemma och blogga eller gå ut i solen och njuta av mitt liv och goda vänner, så går mina vänner alltid före.
men jag ska absolut försöka förbättra mig på att uppdatera. kanske börjar blogga för en hemsida också ;)  såå... håll utkik så får vi se vad som händer. men jag lovar, i'll be better.

busy busy day... hann inte riktigt med allt jag hade hoppats på. men det känns ändå som en otroligt lyckad dag! :)
var i skolan och skrev uppsats på engelska, blev klar ganska fort så jag väntade på Martina sen åkte vi hem till henne och piffade till oss lite, sen rörde vi oss in mot stan, satte oss på Fresco. För mig blev det en Focaccia med kyckling och Martina åt Ceasar sallad. Sen kom mamma och hämtade upp mig. Var på banken och fixade med mitt bankomatkort och beställde nytt legg, snart fyller jag ju 18 och då är det dags för ett nytt!
Sen åkte jag och mamma till Mormor en snabbis, sen var hon och jag på en sak som jag fortfarande inte riktigt vill avslöja. Mötte upp mammas bästa vän Carola. Mamma var tvungen att åka hem så jag och Carola bestämde oss faktiskt för att ta en liten runda i nacka forum.
Jag köpte ett par jeans, maaassa underkläder och lite toppar samt smycken :)
lite enkla och fräscha bas plagg :)
det jag inte hann göra idag var alltså träffa Noor och Hålla Yasmin i handen när hon tatuerade sig.

Sen drog jag mig hemmåt och jag har vart ute och gått lite med Philippa.
nu är jag helt slut och ska faktiskt sova, ska ju jobba imorgon! måste säga att jag älskar mitt jobb, dock inte på grund utav att man får äta glass. Utan av den anledningen att jag har en otroligt bra chef, Hanan, hon är underbar! och det är såå roligt och man får träffa så mycket människor, jag är ju väldigt social och öppen och älskar att träffa nya människor.
och hårt jobb lönar sig alltid i slutändan har jag hört, det visade sig ju nu när jag fick min lön idag också...

hoppas ni alla haft en mysig fredag, det var ju faktiskt helt underbart väder! Måste tipsa om en fantastisk låt som vi lyssnade på hemma hos Martina idag, den heter You are loved - Josh Groban. Fantastisk!
Imorgon är planerna lite oklara, jobba ska jag göra och sen ska jag antingen hem till Martina eller ut till Djursholm hem till Alexia och grilla lite med henne och Daniella, två underbara tjejer som jag saknar otroligt mycket, vi hade sjukt mycket kul när vi gick i skolan ihop :)
så jag får se vad som händer. glöm nu inte att lyssna på You are loved - Josh Groban!

puss kära kära läsare

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback