MACKAN, BRYAN & KKV

tjena tjena, gick ut och gick helt ensam förut.. när jag gått i 5 minuter så dog min ipod, så då var det bara jag och regnet.
tillslut blev det ganska kallt, så jag gick och handlade lite mysiga saker sen gick jag hem och då var det först one tree hill sen började gossip girl.
så jag har legat i min säng och njutit av att bara ta det lugnt.

ringde Marcus när jag va ute och gick, då höll han på att spela in en låt...
ringde upp honom nu igen för ett tag sen, och nu skickade han låten till mig på msn :D
SJUKT bra låt, man blir glad och på värsta partyhumöret när man hör den! förhoppningsvis kommer alla kunna höra den snart!
titeln är jag inte säker på än, men förslag är "rädda kvällen" och "häng med oss hela helgen"
det är alltså Mackan, Bryan och KKV som sjunger.
plus för snyggingen som sjunger refrängerna som är riktigt sköna, mångsidig kille... han kan trolla, sjunga, spela gitarr, han är till och med synsk! nej nej jag driver inte.. credd till Bryan som inte rappat många gånger tidigare, 1 gång är det va? sen har vi ju Kim, att han är duktig vet väl alla som hört KKV tidigare?
håll utkik efter den här trion!
ni kan höra mackan och kkv på youtube med låtarna "upp med händerna för hon som fyller 18" och "livet ur ett perspektiv"
sköna killar... lyssna, titta och njut tjejer!


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback