singing sweet home alabama... all NIGHT long

goddagens!
igår kom tomas och kim och hämtade upp mig vid halv 9...
vi åkte förbi macken och köpte med oss lite dricka och en film hem :)
sen hemma satt vi bara och tog det lugnt, satt och snacka skit och lyssnade på "all summer long" med kid rock haha fast det va inte alla som uppskattade tomas favorit.
och ja, nu har vi kommit fram till att hunden är gravid då hon har fått en riktig kula på din mage!
valpar snart då...
melissa gick och la sig och då kröp jag ner i sängen hos henne för hon kollade på en film :)
sen låg jag där ett tag och kliade min kusin på ryggen tills hon somnade, sen gick jag ut till moster och tomas som fortfarande satt och spelade all summer long och nu hade moster tröttnat haha
jag la mig i soffan på isas gravida lilla kropp och där somnade jag!

hehe...
nu ska melissa snart iväg och hjälpa sess som ska åka till NYC i 3 veckor imorgon :(
vi kommer alla sakna henne så jävla mycket!
får se vad som händer ikväll, tomas hade önskemål om att "chilla och titta på den där filmen ikväll"
ska snacka lite med melissa och se hur vi ska göra :)

skriver mer senare, pussar

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback