a rainy day

ååååh, vaknade idag av att det regnade.
gick upp ur sängen och ut ur rummet, ingen va hemma...
satte mig i soffan och kollade på en film. sen har jag kollat på the hills, dom har visat det i flera timmar!
tycker det är jättetråkigt att det regnar, så är jag ensam hemma.. haha blir på så dåligt humör.
igår kväll va jag hemma hos elinah, hon har ju fyllt 18 så familj och vänner till henne samlades hemma hos dom och firade henne, det va super trevligt!
jag och sandra va taggade till tusen! haha :)
det va jättemycket folk där hemma, jag sjöng till och med, jag va så nervös så jag skakade i hela kroppen haha.
tog en taxi hem inatt, men jag kände för att gå lite, så jag bad honom att släppa av mig vid stationen så gick jag hem, haha lite läskigt faktiskt, mina klackskor va det enda som lät, så va det helt mörkt haha, som i en skräckfilm ;P
funderar på om jag ska ringa yasse och fråga om hon vill ta en promenad, tror inte att det regnar så mycket nu...
skulle behöva någon att snacka lite skit med nu :) prata av mig...
yeah im calling her now.

skriver senare, puss!


tog inte många bilder, men här är jag, sandra och josefine :)

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback