im cold, come keep me warm

kom hem från stan för ett tag sen.
jag åkte in till stan nån gång vid 2 och så gick jag till NK där jag köpte julklapp till mamma och mormor.
sen satte jag mig och åt lite lunch, ensam! man tänker att det ska va pinsamt att sitta ensam, bla bla bla... men det var faktiskt bara skönt att sätta mig i lugn och ro och bara koppla av en liten stund. jag åt 4 bitar sushi och så sprang jag vidare.
jag runt lite men jag hittade inte så mycket julklappar, men jag hittade lite saker till mig själv. bland annat köpte jag underkläder och en tvål ifrån apoteket som jag måste ha när jag tvättar min piercing.
måste säga att jag frös lite när jag sprang runt på stan, hade bara ett rött linne på mig och en svart stor stickad kofta, och en halsduk. men det blev lite kallt sen.

äntligen fungerar vårat trådlösa internet som det ska här hemma, så nu surfar jag med oootroligt hög anslutning i hela lägenheten, nice :)
nu ligger jag bara hemma och tänkte kolla på en film.
men först ska jag ta något varmt och dricka för jag känner att jag börjar bli lite förkyld.

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback