in your face(book)

haha det är lite roligt det här med facebook.
jag skojade lite med en kompis idag att jag hade skaffat pojkvän, min kompis frågade direkt om det stog på facebook att jag var i ett förhållande. för han var lite tveksam på om jag skojade eller inte. då skulle alltså facebook avgöra.
jag försökte säga att jag inte skrivit på facebook för att vi bara varit tillsammans i några timmar och jag inte ens hade vart inne på facebook, då såg han till så jag gick in och ändrade till att jag var i ett förhållande.

nu när jag kom hem vet jag inte hur många som frågade mig vem jag är tillsammans med, hur, vart och när vi blev tillsammans och hur han ser ut.
jag har tänkt på det här ganska många gånger, och även kommit på mig själv att om jag vill kolla upp något, så kollar man ju facebook.. ofta i alla fall. det är som en liten double check.

nej nu ska jag ta och kolla lite på facebook vad som händer och fötter... hehe
sen ska jag ta en dusch och sova TIDIGT idag :)

ciao facebook

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback