ronja min ronja

Idag har jag varit och ridit ute på ekerö. Det var riktigt mysigt... jag red på jättefina basjkirhästen Ronja, hon är så snäll och han lååång svart man!
Först hade jag och Ronja mysigt inne i stallet och hon fick bli borstad och så sadlade jag henne. jag tror att jag red i ca 2 timmar, helt fritt ute i skogen.
det bästa är helt klart att galloppera och inte tänka på något annat :)

när vi kom tillbaka till stallet frös jag så fruktansvärt mycket om fötterna så jag kunde knappt känna dom, jag hade alltså tunna nylon strumpor och bara ett par låga stövlar på mig, jag trodde faktiskt att jag skulle va varm men det va jag inte... sånt man knappt tänker på medans man är ute och rider.

nu har jag tyvärr inte alla bilder jag tog utan bara en halvsuddig bild jag tog på Ronja inne i stallet, ja ja... lägger väl kanske upp sen :)


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback