Piercing



Jag har piercat mig! i naveln...
jag bestämde mig i tisdags för att jag skulle pierca mig och nu har jag gjort det. jag har alltid velat men inte vågat eftersom jag är så sjukt rädd för nålar. Det gjorde inte alls lika ont som jag trodde att det skulle göra.
Jag piercade mig på East Street tattoo and piercing som ligger på Östgötagatan 79 på söder. Hon som piercade mig va jätteduktig och det gick riktigt fort. min piercing gick på 720 kronor, för jag valde ett smycke med 2 stenar.



här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anna

Piercade du den "övre" eller "nedre" delen? Funderar själv på att pierca mig:)

2008-12-28 @ 01:44:58
Jag heter: Alina

Härlig blogg! :)

Jag heter: Anonym

Anna- jag piercade den övre delen :) tycker personligen att det är snyggast



Alina- tack så mycket! :)

2008-12-29 @ 14:54:36

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback