ont.

inatt kunde jag inte somna, jag låg vaken tills klockan var 4 tror jag... inte konstigt att jag inte vaknade när mamma försökte väcka mig kl 6 imorse.
jag har alltså vart hemma idag men jag har inte gjort speciellt mycket, jag har mått dåligt som fan så jag tog mig inte upp ur sängen förrens för 1 timme sen.
nu sitter jag i soffan i en stor tröja och jag är helt galet varm, jag har till och med öppnat en utav altan dörrarna men är varm, konstigt.

jag har så ont i huvudet så nu tänkte jag nog bara ta några huvudvärkstabletter och lägga mig i ett bad.
nu känns det i kroppen att jag faktiskt suttit på en häst igår också, det är mer träning än man tror...

daaaaaaaamn, every part of me hurts.

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback