inte min dag idag

nu händer det lite nya saker! ny design och jag har försökt mig på att lägga in lite musik och det gick ju helt okej...

idag i skolan hade jag varmkök, dagen började med att jag slipade min kniv för att jag skulle hacka lök, så råkade jag skära mig i långfingret, det gjorde så jävla ont, usch... när jag såg allt blod blev jag alldeles svimfärdi och fick ingen luft så jag höll på att svimma. 
toppen start på dagen!
på eftermiddagen mådde jag inte så bra... sen gjorde jag sällskap med Simon till tunnelbanan där jag träffade Sess, älskling!
aja, när jag kom till odenplan och skulle ta bussen hem så fick jag sitta och vänta i 40 minuter innan det kom en buss.

nu är jag iaf hemma och ska bara ta det lugnt, kommer va ensam hemma senare så jag kommer nog bara kolla en film och lägga mig tidigt om jag ska palla gå upp imorgon.
vi hörs, ciao

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback