imorgon

det är faktiskt helt sjukt, imorgon är det julafton.
som jag skrivit om tidigare glömmer jag alltid bort tiden och så står jag en dag innan och har ganska mycket kvar att göra. jag måste verkligen köpa julklappar till mina kusiner idag.
kan inte fatta att jag aldrig lär mig... jag kanske är lite tidsoptimist?

jag somnade så sjukt sent inatt... och jag är jättetrött nu.
men men, ska ta en dusch nu så jag piggnar till lite och sen ska jag fixa min säng och grejjer.
sen får jag ta och dra in till stan eller nått och handla det sista.

ciao

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback