hemma igen

I fredags åkte jag till min kusin Melissa, sen i fredags har det hänt ganska mycket...
till och börja med så har jag blivit kär! jaa jag är så fruktansvärt kär i lilla Chanel som Isa's ena valp heter.

jag har vart där sen i fredags och kom nyss hem.
och jag tänkte på en sak när jag kom hem, att många som kommer hit säger att det alltid doftar så gott hemma hos oss. själv håller jag aldrig med, inte det att det luktar illa men jag känner det helt enkelt inte bara och då svarar dom mig med att jag har vant mig.
men idag när jag kom hem så kännde jag faktiskt att det luktade riktigt gott här hemma...
men jag måste även säga att nu efter ca 10 minuter i lägenheten så har den doften försvunnit igen!

nu ska jag äta lite och sen ta en dusch, snart kommer familjen hem och Benjamin skulle följa med idag :)
puss och kram på er!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback