fredag & lördag

Fredags kväll åkte jag och mötte Martina vid tcentralen och så mötte vi upp min kusin så han hjäpte oss med en sak, han och hans kompisar skulle ut och äta middag så vi bestämde oss för att träffa dom senare.
Jag och Martina åkte till odenplan och tog bussen hem till mig :)
hemma hos mig åt vi middag och mamma hade gjort panna cotta till efterrätt, riktigt gott...

lördagen så vaknade väl jag av att det ringde på min mobil vid 12, jag och Martina gick upp, det va lugnt och skönt och vi var ensamma hemma så vi la oss på soffan och kollade på "hogan knows best" på MTV.
efter ett tag gick vi till affären och köpte lite frukost. sen segade vi tills klockan var 4 så åkte vi till stan ihop. vi sa hejdå på tunnelbanan och jag gick till Björn Axén.
Jag skulle faktiskt inte göra något med mitt hår men eftersom jag skulle sova hos pappa och linda så gick jag till Linda för hon skulle fixa håret på Bella, så jag var där och höll dom lite sällskap :)


Jag och Martina <3


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback