den perfekta...

pratade nyss lite med en kompis på msn som gnällde äver att hon aldrig hittar den perfekta killen.
under tiden sitter jag och kollar på nätet på kläder och väskor, så jag började fundera lite.
med en väska är det sååå mycket lättare! att hitta en perfekt väska... om det så är en väska man vill ha hela livet eller om man bara vill ha den för dagen.
jag vet så många väskor som i mina ögon kanske skulle klassas som perfekt.
min dior gaucho väska tycker jag är PERFEKT, och när jag köpte den visste jag att jag skulle ha den livet ut.
så det jag tänkte var att om dior, chanel, miu miu, mulberry och dolce gabbana kunde ta och designa en varsin perfekt kille, eller kanske gå ihop allihopa och göra en, bara en... så tror jag fler än jag skulle uppskatta det.

och med designa menar jag självklart inte att dom måste tillverka en kille, men man pimpar ju bilar på MTV och man gör extreme makeovers på kvinnor... så man kan ju åtminstonde ta en hunk och slänga på ett par snygga skor ifrån LV, gör honom stilren och klassisk som Chanel och släng på lite balla kläder från dolce. klappat och klart.



här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Johanna

hjälp mig då o hitta en perfekt väska. för jag gör de itne :(


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback