dans

Idag har varit en ganska lugn dag, i skolan hade vi livsmedel och idrott. På idrotten dansade vi bugg haha
det var roligt men jag kan inte påstå att det va min grej.
först skulle jag dansa med Nathalie i min klass men som de flesta vet gillar jag killar och ville helst dansa med en MAN!
och det fick jag också, vet inte riktigt... kanske inte riktigt den en MAN, men jag fick dansa med 3 småpojkar :)
Danne, Sikander och Simon.

efter skolan va tanken att jag skulle åka och sola med yasmin, men det blev aldrig av.
istället ska jag ta ett bad nu sen ska jag bara mysa, känner mig lite krasslig... hoppas det känns bättre imorgon :)
kanske skriver nått mer innan jag lägger mig, får se :)
ciao


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback