Annandagen

det är annandagen idag va? jo... så är det nog. bra koll jag har!

inatt var jag vaken lääänge och pratade med Marcus, min favorit biggedy mackisen. haha jag fick en liten knäpp idé som jag ville att han skulle hjälpa mig med, men han lyckades övertala mig att jag inte skulle göra på det sättet och erbjöd sig att hjälpa mig på ett annat och enligt honom bättre sätt.
men till Marcus vill jag bara säga att om ditt sätt inte funkar, så gör vi på mitt sätt! :)

igår va jag hemma för jag va riktigt sjuk. på kvällen gick jag ut och gick lite och då träffade jag Philippa en liten stund. sen gick jag hem och kollade på filmer. sen blev det ju en lång konversation med Marcus, efter att vi larvat oss lite, snackat lite allvar och sen skämtat bort allvaret så var jag trött och ville sova, och då var klockan 3 tror jag om jag inte minns helt åt helvete fel.

nu kom mamma in och väckte mig för 1 timme sen och dom ska iväg på middag, och jag känner inte för att följa med dit... så jag är planlös! vilket jag tyckte faktiskt va ganska skönt. men min mamma tyckte att "du ska inte va ensam på annandagen och om inte jag vet att du har några andra planer så vill jag inte gå på middagen".
så nu måste jag tydligen ha en liten plan i alla fall... hmm
nej jag ska ta och ringa runt lite nu.

vi hörs, Ciao

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback