a love story



jag kan inte låta bli att tycka att dom är så jävla fina tillsammans!
som dom flesta säkert har läst om så träffades dom under inspelningen av Mariah's video till låten Bye Bye där Nick är med. videon spelades in på Bahamas där dom även gifte sig.
dom säger själva att det var love at first sight, om om det är några som kan få mig att tro på kärlek vid första ögonkastet så är det dom här två.
nu går ryktet att Mariah är gravid!

"I am with The One. I think we would make good parents, and that we'd be able to figure everything out together. People are constantly asking me if I'm pregnant, but I don't like to talk about it too much. I just think about it as the next phase. We'll see" - Mariah

nej, jag tycker dom passar så bra ihop... so they better make it last! :)
dom skaffade även sina första tatueringar tillsammans.


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback